Player

Today 按播放鍵聽點音樂
播放時間 00:00 全歌播放時間 00:00
靜音
調整音量
用空白鍵變更歌曲順序,上下鍵可以調整歌曲順序。如果順序調整完成,請再按一次空白鍵。 選擇歌曲順序變更按鈕後,兩隻手指上下滑可調整歌曲順序。
    Rebelution 專輯封面

    歌名Give Them What They Ask For 歌手名 Pitbull

    歌詞

    Fuck that club (shit) They want that thug (shit) But I ain't no thug, bitch And I ain't no gangsta, bitch I'm a hustler, ho And I got no problem If you want it you can get it, boy I bust you Anybody wanna test? Hi, who? Me P-I to the motherfuckin' T It's not my fault that your bitch chose me, now her and her girlfriend wanna do me This is for those boys in those Chevys sittin' on them King James, them 2-3s And if you got a problem with me, holla at my lawyer, bitch, sue me I'm tired of the fuck-boy rap, fuck-boy this, fuck-boy that Watch a couple movies and they put it in they rhyme, those wanna be fiddlers I'm straight, you get shot 9 times 10 years in the game, since 99, I was speakin' my mind (Yes sir) And then shit changed, if you got a problem, bitch cross that kinda line I'ma give em what they ask for What they want, that street talk I'ma give em what they ask for What they want, that chopper talk I'ma give em what they ask for What they want, that dope talk I'ma give em what they ask for, That trap-boy jackboy shit I'ma tell y'all boy, y'all boys got me fucked up (yeah, straight up) Better duck when them things buck, I ain't nigga boy, nigga what, nigga who, who the fuck is you? Talkin to me like you know me Ain't your dog, ain't your buddy, ain't your homie Nah brah not me, and if you spit it better live it, better in fact, better show me I'ma make em say UHHH, not even Master P could crack like this And you ain't never seen a chico in the gang this raw since pawn that could rap like this (TS) I hear them and they raps about the coke and the crack and the click to the clack, but to me it's chit chat Blam! Motherfucker take that, now! I'ma give em what they ask for What they want, that street talk I'ma give em what they ask for What they want, that chopper talk I'ma give em what they ask for What they want, that dope talk I'ma give em what they ask for, That trap-boy jackboy shit I'm a spit it, flip it, rip it for them boys Makin digits off the coke when they whip it Ride a stick, double clip it One mississippi, two mississippi, three mississipi, cock back, click it, blam! Poppin what you think is last, what you wanna do is get found in a trunk in a lake and stankin' I took my money from the shoebox, now I bank it Foolish, ain't it? I'ma give em what they ask for What they want, that street talk I'ma give em what they ask for What they want, that chopper talk I'ma give em what they ask for What they want, that dope talk I'ma give em what they ask for, That trap-boy jackboy shit I'ma give em what they ask for What they want, that street talk I'ma give em what they ask for What they want, that chopper talk I'ma give em what they ask for What they want, that dope talk I'ma give em what they ask for, That trap-boy jackboy shit Fuck that club (shit) They want that thug (shit) But I ain't no thug, bitch And I ain't no gangsta, bitch I'm a hustler, ho And I got no problem If you want it you can get it 'fo I bust you

    專輯

    專輯名 Rebelution
    歌手名 Pitbull
    發行日 2009-09-18

    歌手的其他專輯看全部