LINE 登入
THIS COULD BE US

THIS COULD BE US

Prince

朋友來電時您聽到的鈴聲
朋友打給您時朋友聽到的鈴聲
設定於LINE主頁上的背景音樂

人氣歌曲

I Wanna Be Your Lover

I Wanna Be Your Lover

Prince

歌手其他專輯

歌詞

U ready? Naw... U ain't ready (no you ain't ready) I mean ready 4 us. U know u want me like a new pair of shoes This could be us But u b playin' This could be us But u keep on foolin' around U're the cage 2 me dove I'm just saying Forever and ever in love Oh baby yeah, this could be us. U know u want me like a new pair of shoes This could be... us This could be us U... u say u ain't ready Ready 2 go steady Ain't ready 4 'us' (no) Cuz what I got make u weak in in the knees Take your energy (oh baby) make u sleep 4 a week Sex with me ain't enough That's why we gotta do it metaphysically This could be...us This could be us This could be...us This could be us I...I know u're loving your freedom Cuz yo freedom (freedom) is payin' yo bills Yes it is Boyfriends, u think u don't need 'em But in the middle of the cold, cold night I think u will, sho' u right This could be us "yes" But u b playin' (oh yeah...) This could be us (you sho' nuff could be) But u keep on foolin' around We...we come up on a crossroad And we got 2 decide (deside) Which way 2 turn, which way "yes" which way 2 turn Are we gonna go (Are we gonna go) Go (Are we gonna) Over the bridge... Over the bridge (Over the bridge) before, before it burns Don't u let it burn, let it burn, baby This could be....us This could be us (oh yeah) This could be...us Oh u gotta stop playing' baby Everybody knows, everybody knows That a woman needs love (L-O-V-E love) Like a river flow, like a river flow (inside) If its good that's all she thinking of (Metaphysical cookie licking dream) Sleep alone if U wanna (nothing mystical, let me lick your kitty clean) But like a new pair of shoes (& after that, U can put me on my back) U gonna wanna show me off 2 your friends (Look 4 candy in my purple psychedelic pimp sack) When I ....ooooohhh... This right here, this could be us This could be This could be us (oh yeah) but you be playing (yes you do now) This could be us (honey,honey, honey) But u keep on foolin' around See that U're the cage to me dove I'm just saying (I'm just saying) Forever and ever in love Oh Baby yeah, this could be us. This could be...us This could be us This could be (This could be us)...us This could be us This could be us Can't u see it baby U're the cage to my dove Only one I been dreaming of Forever and ever in love Ohh baby yeah, This could, this could be.. This could be us But u don't...have.... Time.....4....me.....no.....more.
全曲歌詞
使用者條款隱私權政策行銷政策資料使用條款
© LINE Taiwan Limited.
營業人名稱:台灣連線股份有限公司統一編號:24556886