Player

Today 按播放鍵聽點音樂
播放時間 00:00 全歌播放時間 00:00
靜音
調整音量
用空白鍵變更歌曲順序,上下鍵可以調整歌曲順序。如果順序調整完成,請再按一次空白鍵。 選擇歌曲順序變更按鈕後,兩隻手指上下滑可調整歌曲順序。
    Free.k 專輯封面

    歌名Free.k 歌手名 Pitbull

    歌詞

    Pitbull - Free.k Baby, forget about me Just tell me what you want I wanna freak in the morning and a freak in the evening, just like me I need a roughneck brother that can satisfy me, just for me If you are that kind of man cause I'm that kind of girl I gotta freaky secret, everybody sing (Now I want all my freaks in the club to get loose now!) Cause we don't give a damn about a thing Cause I will be a freak until the day, until the dawn We (pump pump) all through night, 'till the early morn C'mon and I will take you around the hood on a gangsta lean Cause we can (pump pump) any time of day it's all good for me Mami wanna get out on the weekend, do a little freaking Go ahead and be the freak girl! Nurse by day but at night she look tight! Go ahead and be a freak girl! Teachers let your hair down, take your glasses off Teach! Go ahead and be a freak girl All my police women that like it rough Bring the handcuffs, let's freak girl! My exotic dancers that ain't with romance Go ahead and be a freak girl! All my business women that just cut a big deal, yeah Go ahead and be a freak girl! All my real estate girls with their button down, breasts out Take it to the house you a freak girl! Now freak with me, go ahead and be free Baby freak-a-leak! I wanna freak in the morning and a freak in the evening, just like me I need a roughneck brother that can satisfy me, just for me If you are that kind of man cause I'm that kind of girl I gotta freaky secret, everybody sing Cause we don't give a damn about a thing Cause I will be a freak until the day, until the dawn We (pump pump) all through night, 'till the early morn C'mon and I will take you around the hood on a gangsta lean Cause we can (pump pump) any time of day it's all good for me She's a house wife but she wanna have a wild night Go ahead and be a freak girl! All my female personal trainers, work me out Go ahead and be a freak girl! All my women COs that love them some prisoners Go ahead and be a freak girl! All my women in adult entertainment We know that y'all some freak girls! All my female singers and actresses You ain't gotta play to this just freak girl! It might sound crazy, but I'ma tell the first lady Go ahead and be a freak girl! All my female bankers That's tired of counting other peoples money Just freak girl! Now freak with me, go ahead and be free Baby freak-a-leak! I wanna freak in the morning and a freak in the evening, just like me I need a roughneck brother that can satisfy me, just for me If you are that kind of man cause I'm that kind of girl I gotta freaky secret, everybody sing Cause we don't give a damn about a thing Cause I will be a freak until the day, until the dawn We (pump pump) all through night, 'till the early morn C'mon and I will take you around the hood on a gangsta lean Cause we can (pump pump) any time of day it's all good for me This for the women, who men get home And don't tell them that they're sexy, beautiful, or gorgeous You know the men that be blowing their rent money on strippers Can't be mad at the strippers! Go ahead and be a freak I wanna freak in the morning and a freak in the evening, just like me I need a roughneck brother that can satisfy me, just for me If you are that kind of man cause I'm that kind of girl I gotta freaky secret, everybody sing Cause we don't give a damn about a thing Cause I will be a freak until the day, until the dawn We (pump pump) all through night, 'till the early morn C'mon and I will take you around the hood on a gangsta lean Cause we can (pump pump) any time of day it's all good for me [x2]

    專輯

    專輯名 Free.k
    歌手名 Pitbull
    發行日 2015-10-23

    歌手的其他專輯看全部