Player

Today 按播放鍵聽點音樂
播放時間 00:00 全歌播放時間 00:00
靜音
調整音量

播放清單

用空白鍵變更歌曲順序,上下鍵可以調整歌曲順序。如果順序調整完成,請再按一次空白鍵。 選擇歌曲順序變更按鈕後,兩隻手指上下滑可調整歌曲順序。
    Perception 專輯封面

    歌名Remember This 歌手名 NF

    試聽

    歌詞

    Yeah, they say when we grow up You'll understand when you're older Guess I'm still a kid, I don't know it If I'll ever let go of this (Yeah) Say goodbye to the old me We ain't friends anymore, you don't know me (Real music) I know I could die any moment If I do just remember this Yeah, handouts create lazy people I'm not impressed with You want something in life, then why don't you go and get it? Actions speak louder than words do, it's pretty quiet, isn't it? Look at the world we live in, defined by comment sections Surround yourself with people that challenge how you think Not people that nod their head and act like they agree Those people that cut you open just to watch you bleed Always be yourself not the person that you pretend to be, no! These people gon' tell you that you will never make it Then when you do, they gon' say they knew you were goin' places That's just how it works, next thing you know you'll be overrated Hearing people say they miss the "old you," it's crazy ain't it? And perfect people don't exist, so don't pretend to be one I don't need pats on the back from people for my achievements When I die I wanna know that I lived for a reason Anyone can take your life, but not what you believe in, no Yeah, they say when we grow up You'll understand when you're older Guess I'm still a kid, I don't know it If I'll ever let go of this Say goodbye to the old me We ain't friends anymore, you don't know me I know I could die any moment If I do just remember this Yeah, don't take opinions from people that won't listen to yours If money's where you find happiness, you'll always be poor If you don't like the job you have, then what do you do it for? The cure to pain isn't something you buy at liquor stores, nah The real you is not defined by the size of your office The real you is who you are when ain't nobody watchin' You spend your whole life worried about what's in your wallet For what? That money won't show up in your coffin, woo! Yeah, anger's a liar, he ain't got no respect I fell in love with my pain and I slept with my regrets Happiness saw it happen, maybe that's why she up and left Joy called me a cheater, said she ain't coming back I've always had a problem with relationships But that's what happens when you see the world through a broken lens Mistakes can make you grow, that doesn't mean you're friends Who you are is up to you, don't leave it up to them, no Yeah, they say when we grow up You'll understand when you're older Guess I'm still a kid, I don't know it If I'll ever let go of this Say goodbye to the old me We ain't friends anymore, you don't know me I know I could die any moment If I do just remember this Yeah, they say you got into music You signed up to be hated That's kinda weird cause I don't remember signing my name up Coming from people that give advice but never take none I like my privacy, but, lately, I feel it's invaded I heard that life's too short, don't let it pass you by We waste a lot of time crying over wasted time It's not about what people think, it's how you feel inside My biggest failures in life are knowing I never tried, woo! I look at the world from a different angle People change; even Satan used to be an angel Think twice before you're bitin' on the hand that made you Don't believe what you believe just 'cause that's how they raised you Think your own thoughts, don't let them do it for you Say you want a drink, don't wait for people to pour it on you Cut out the lies, stay close to the people you know are loyal Grab your own glass and fill it, don't let your fear destroy you, woo!

    專輯

    專輯名 Perception
    歌手名 NF
    發行日 2017-10-06